воскресенье, 16 июля 2017 г.

СП Довгобуд. Фінал

Привіт-привіт!
Ось і прийшов час для фіналу СП Довгобуд у СкрапРелаксі. Дочекалися!!!
Мені аж не віриться, що трирічна епопея позаду і я тримаю в руках готового пухляша ))
Задоволена і самим альбомом, і собою - бо був час коли здавалося, що не знайду натхнення його доробити.
Звичайно є недоліки, але на помилках добре вчимось, тому наступного разу буде краще!



Пухляш завтовшки 9см, відстань між сторінками взяла 1см - це виявилось забагато


 І розвороти вже в готовому вигляді.
Звичайно, робити сторінки з дитячими фото - це справжнє задоволення!














Ось такий мякенький, товстенький і величенький альбом ))


Альбомчик їде за кордон, а саме в Росію, тож тут є наш прапорець з написом "купуй українське" та моїм іменем - треба ж знати, звідки така краса ;)


Ось такий в мене довгоочікуваний фінал.
Хочу подякувати СкрапРелаксу за чаріного копняка, бо сама я звичайно б доробила цей довгобуд, але коли - це велике питання. А так з цим чудовим СП я нарешті маю подарунок для сестри - сподіваюся, він їй сподобається.

2 комментария: